Jak napisać biznes plan do Urzędu Pracy



Witam Ciebie, bardzo serdecznie. Uzupełnij poniższy formularz, a automatycznie na Twój adres mailowy zostaną przesłane materiały, których poszukujesz!



Zgadzam się z Polityką Prywatności





Biznes plan do Urzędu Pracy nie musi być wcale aż tak skomplikowany i zaawansowany jak np. dla banku w sprawie kredytu, musisz po prostu ująć kilka następujących spraw:

1. Przedstawienie własnej osoby, wykształcenie, zdolności, predyspozycje zawodowe; argumentacja dlaczego akurat wybierasz taki a nie inny rodzaj działalności.
2.Zarys działalności – czym będzie zajmowała się Twoja firma, ogólna misja działalności.
3. Musisz sobie rozplanować wydatki i przychody na najbliższe 12 miesięcy począwszy od momentu planowanego rozpoczęcia działalności, możesz to ująć w kwartałach.
4. Utworzyć przewidywany bilans zysków i strat - dobrze by było umieścić te dane w wykresach, tabelach.

Ubiegasz się dofinansowanie....wiec pamiętaj by Twój biznes plan był ,,optymistyczny" - czyli musisz to wszytko tak sobie przeliczyć i przekalkulować by bilans był dodatni a wszystkie minusy przyszłej firmy jeżeli już to opisane „łagodnie” - pamiętaj, ze Panie z UP przychylniej patrzą na te biznes plany które rokują jak najbardziej pozytywnie.

Dodatkowo polecam, na prawdę przydatną pozycję:


4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Optymistyczny biznesplan dla Pań z urzędu jest dobrą wersją. Natomiast w głowie warto mieć realistyczną wersję wydarzeń :)

    OdpowiedzUsuń